Vanliga frågor

Vanliga frågor

Hitta snabbt svar på vanliga frågor.

Var tillverkas produkterna?

Alla våra produkter tillverkas i en certifierad fabrik i Seinäjoki!

Hur kan jag vara säker på produktens kvalitet?

Du kan vara säker på kvaliteten och renheten hos våra produkter, eftersom de är tillverkade enligt strikta kvalitetsstandarder. och deras tillverkningsprocess övervakas ständigt.

Alla råvaror kommer från certifierade leverantörer och är både analyserade och dokumenterade före användning. De har även spårbarhet i enlighet med EU-direktivet.

Robusts produkter är bland de få som inte innehåller något magnesiumstearat och är därför skonsamma och magvänliga.

Hur förvarar jag produkterna?

Produkterna förvaras i torr rumstemperatur och skyddas från ljus. Fukt kan skada produkter, så de bör inte förvaras i fuktigt i utrymmen som ett kylskåp.

Bäst före-datum finns på baksidan av burken.

När och hur får jag de produkter jag beställt?

Din första beställning kommer

Kan jag säga upp avtalet?

Du kan avbryta befintliga beställningar när som helst. Observera dock att efter att den normala 14-dagars ånger- och returperioden har löpt ut måste du fortfarande få alla redan levererade produkter.

Om du vill säga upp din tidsbegränsade prenumeration innan prenumerationsperiodens utgång krävs ett giltigt skäl om den 14 dagar långa uppsägningstiden enligt konsumentskyddslagen redan har passerat.

I sådana situationer, vänligen kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig med processen.

Kan jag returnera produkten?

Våra kunder har 14 dagars ånger- och returrätt enligt konsumentskyddslagen, som börjar med att man tar emot första omgången med produkter och får orderbekräftelsen. Produkten kan returneras inom denna tid om den är oanvänd.

Vad händer om jag inte betalar min faktura?

Om kunden inte betalar fakturan skickas en påminnelsefaktura till denne via inkassobolaget. Om inte heller detta leder till betalning övergår fordran till inkasso enligt inkassolagens bestämmelser.